REGULI COMENZI ONLINE
Pentru o cat mai buna desfasurare a comenzilor online si pentru a te asigura ca vei putea comanda tot timpul produsele dorite, te invitam sa citesti cu atentie cateva reguli esentiale:
- la plasarea unei comenzi online, indiferent de modul de plata, vei fi înstiintat de primirea comenzii pe adresa de e-mail aferenta contului. Ulterior vei primi informatii suplimentare privind disponibilitatea produselor si data livrarii lor
- procesarea comenzilor online se face în ordinea plasarii acestora. Disponibilitatea produselor în stoc precum si alte informatii despre realizarea produselor la comanda va vor fi comunicate telefonic sau pe e-mail
- atunci cand, din diverse motive, refuzi 3 comenzi/produse returnate ne rezervam dreptul de a refuza onorarea viitoarelor comenzi plasate pentru aceeasi adresa de livrare
- in cazul comenzilor online ce contin produse realizate la COMANDA, ordinea onorarii acestora va fi în ordinea primirii lor si în limita stocului disponibil de materii prime
CUM PLATESC?
Modalitatile de plata acceptate pe website-ul nostru sunt urmatoarele:
- Plata prin numerar
La livrarea comenzii prin curier rapid poti achita contravaloarea prin ramburs.
- Transfer bancar
Plata prin Transfer bancar se face doar in baza facturii emise de noi, in urma confirmarii online, email sau telefonic a comenzii. Livrarea comenzii se face numai dupa confirmarea platii.
MODALITATI DE LIVRARE
Livrarea produselor comandate online se face doar pe teritoriul Romaniei, prin firme de curierat rapid (FAN Courier, Urgent Cargus, DPD) iar costul transportului va fi suportat de catre client.
Comenzile pentru produse aflate in stoc se vor livra in maxim 5 zile de la data primirii comenzii.
Comenzile pentru produsele realizate la comanda se vor livra in maxim 30 zile de la data primirii comenzii.
Timpul de livrare poate fi influentat de catre disponibilitatea produselor sau a materiilor prime în stoc.
Pentru comenzile din judetul Gorj transportul este gratuit.
Livrarile se fac la nivel national, costurile unei livrari in afara judetului Gorj variaza in functie de valoare, volum si produse. Mai multe informatii puteti afla folosind numerele de telefon din sectiunea contact.
LIVRAREA PRODUSELOR IN CONTEXTUL COVID-19
Nu ne asumam intarzierile cauzate de activitatea de curierat. Termenele de livrare pot fi decalate cu un interval de timp rezonabil din cauza intarzierilor activitatii de curierat si prin achizitia produselor de pe site-ul zumzilici.ro accepti tacit acest fapt nedorit fiind instiintat prin prezenta la momentul incheierii promisiunii de vanzare.
Apelam la intelegerea ta avand in vedere evolutia situatiei epidemiologice internationale determinata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, declararea "Pandemiei" de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii, la data de 11.03.2020, a "Starii de Urgenta" in temeiul decretului semnat de Presedintele Romaniei la data de 16.03.2020 si a urmatoarelor Ordonante Militare.
În cazul retururilor de marfa, costul de transport nu se returneaza.
Dupa livrarea comenzii, îti recomandam sa verifici continutului coletului, integritatea si aspectul produselor si accesoriilor. Orice reclamatie trebuie notificata în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamatie ulterioara în acest sens, nu va fi luata în considerare.
Returnare / RENUNTAREA LA CUMPARARE
Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti denunta unilateral contractul in termenul de 14 zile de la data intrarii în posesia fizica si returna produsul(e), iar noi îti oferim trei optiuni:
- iti returnam suma de bani (minus cheltuielile de transport tur, retur) sau
- iti înlocuim produsul cu un alt produs identic sau
- poti folosi banii proveniti din stornarea produsului pentru a achita alt produs
Ne rezervam dreptul de a refuza anumite comenzi unicat ce nu le putem realiza conform cerintelor si nu sunt sigure pentru clienti. Produsele unicat nu se pot returna!
Contravaloarea comenzii (minus cheltuielile de transport tur, retur) va fi înapoiată prin transfer bancar in contul dvs în cel mult 30 de zile de la data primirii produselor. Dacă solicitați returul produselor, cheltuielile de transport (tur, retur) vor fi suportate de către dumneavoastră. Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.zumzilici.ro.